Klachtenregeling

Heeft u een klacht over ons of over onze medewerkers?

U kunt uw klacht telefonisch of schriftelijk per e-mail bij ons indienen. Gebruik hiervoor de contactknop die onderaan deze pagina staat.

Welke gegevens meldt u bij het indienen van een klacht?

  • Uw naam, bedrijfsnaam, uw mobiel (telefoon) nummer en of uw emailadres;
  • Een duidelijke omschrijving van de aard van de klacht;
  • De naam van de betrokken medewerker van A.R.E. Audit & Advisory;
  • De omstandigheden en of de aanleiding voor de klacht.

Wij behandelen op onderstaande wijze uw klacht:

  • Wij sturen u binnen een week een bevestiging per e-mail. Hierin staat onder meer wie uw contactpersoon is. Hij of zij is niet betrokken bij de klacht of bij de medewerker waarover de klacht gaat;
  • Wij nemen uw klacht in behandeling en nemen binnen een week contact met u op om samen tot een oplossing te komen. Als wij uw klacht niet in behandeling nemen, hoort u dit binnen twee weken;
  • Wij streven ernaar om uw klacht binnen drie weken af te handelen. Deze termijn kan echter worden uitgesteld, indien wij over onvoldoende informatie beschikken. Wij stellen u hiervan op de hoogte;
  • Uw contactpersoon stuurt u zijn of haar bevindingen van het onderzoek naar aanleiding van uw klacht en de eventuele conclusies;
  • Uw klacht is in overeenstemming en naar tevredenheid opgelost.

Samenwerken?

Kom via WhatsApp met ons in contact!